26 martie 2010
Sunt cu actualul de aproape 6 luni si sunt de parere ca relatia merge din bine spre mai bine. Dar la un moment dat mi-a spus ca daca vreau sa mi-o mai trag cu altii, el nu se supara. Propunerea a fost tentanta pentru un moment: sa ai libertatea de a face sex cu cine vrei si partenerul sa nu se supere; sa stii ca atunci cand te intorci acasa, il ai langa tine. Poate ca in alte vremuri as fi acceptat, dar am preferat sa zic "pas".

Unul din motivele pentru care nu am acceptat a fost acela ca as vrea sa fim amandoi "curati", fara BTS-uri ( boli cu transmitere sexuala).  Tot folosim cauciucul, dar o relatie monogama este o asigurare in plus. Pe de alta parte, poate ca am procedat gresit pentru ca vroia sa aiba libertatea aia si mi-a oferit-o mie ca, in cazul in care acceptam, se folosea si el de acelasi privilegiu. Cum eu nu am acceptat, au crescut sansele sa ma insele. Sunt simple ipoteze si o sa imi sara in cap cand o sa citeasca acest post.

Intr-un fel, eu sunt un monogam in serie: prefer sa fiu cu cineva pana cand se impute treaba si atunci caut o noua relatie. Iar sexul... reducandu-l la un simplu act de baza este invariabil identic cu oricine altcineva. Se modifica anumite variabile: corpul lui, viteza si cum intuieste ce iti place. Plus ca exista posibilitatea ca unul sa aiba o viata sexuala mai intensa si sa intervina gelozia celuilalt. 

Femeile sunt mai orientate spre o relatie sentimentala, pe cand barbatii ar f&*e tot ce prind. Din observatiile mele asupra amicilor gay si hetero, am observat ca in cuplurile hetero sexul de obicei nu e senzational dar se lucreaza spre imbunatatirea actului. In cuplurile gay, daca sexul nu e bun, intervine fie un compromis  - relatiile deschise, fie se ajunge la despartire. Poate ca noi, ca barbati suntem mai promiscui, dar prefer sa cred ca am putea si noi sa ne pretam la monogamie intr-o oarecare masura. Stiu ca niciodata nu e alba sau neagra si ca sunt tonuri de gri, dar de data asta prefer sa nu recurg la compromisuri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Totalul accesarilor

Donatii

Radio ONE

Horoscop