20 martie 2010

M-am gandit ca saptamanal sa prezint un stil util vietii noastre din Bucuresti, apoi sa prezint o tinuta vestimentara care mi s-ar parea mie ca ar fi un bun punct de plecare pentru a va crea si voi o tinuta asemena.

Primul stil pe care l-am ales se numeste Friday Night Out. M-am gandit la un stil care se poate purta la servici/facultate si apoi la o iesire la un suc sau bere cu iubitul/iubita sau cu un grup de prieteni. Tinuta trebuie sa fie cat mai comoda deoarece teoretic o sa o purtam intre 8 si 12 ore.

Camasa kaki inchis in stilul army este ideala pentru acesta idee deoarece este indeajuns de serioasa pentru job sau facultate dar emana o senzatie de masculinitate care e buna pentru a-ti incuraja partenerul sau partenera de viata oferindu-i o stare de protectie. Fiind din bumbac se poate purta usor tot timpul zilei corpul putand sa respire liber prin ea.
 
Esarfa ca si accesoriu am ales-o intr-un ton mai cald pentru a deschide cromatica intregului ansamblu; deasemenea este buna pentru a ne proteja corzile vocale pe timpul primaverii.


Bratara de piele impletita prinsa de o catarama inoxidabila va aduce un spor de masculinitate. En plus se potriveste cu stilul army care domina ansamblul vestimentar.

Ochelarii de la Fosil nu trebuie comandati de pe net deoarece avem si noi reprezentanta in City Mall. De la ei am ales pe cei tip aviator din cauza stilului dominant potrivindu-se de minune.

Pantalonii i-am ales pe cei mai simplii blugi existenti, de preferat cat mai drepti si cat mai bleumarin posibili.

In final pantofii sunt un factor esential deoarece ei ne vor dicta buna dispozitie din seara respectiva. Cu cat sunt mai lejeri cu atat mai bine. Din aceasta cauza am ales unii casual, simpli, cu varful rotunjit, cu o talpa rezistenta si groasa, ca seara sa ne putem bucura de compania prietenilor nostri, in fata unei halbe de bere....sau a unui pahar de Cola Zero.

Data viitoare va voi prezenta o tinuta pentru fete din acelasi stil.

Pana atunci aveti grija de voi si astept parereile voastre... Pupici.


Cămaşă mânecă scurta bărbaţi 3SUISSES: 119 RON
 
Blugi drepti, 5 buzunare HENRY WILLIAMS: 224 RON

Bratara barbati din piele impletita si INOX: 21 RON

Esarfa 3SUISSES: 97 RON

Ochelari Aviator – Seattle: 150 RON

Pantofi casual VANS: 200 RON

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Totalul accesarilor

Donatii

Radio ONE

Horoscop