19 martie 2010
Cantareata pop Miley Cyrus a declarat ca a primit emailuri de amenintare deoarece sprijina casatoriile gay. Artista de 17 ani ce o interpreteaza pe Hannah Montana a postat pe Twitter sprijinul ei pentru casatoriile gay in aprilie anul trecut, spunand ca toti avem dreptul la fericire.

Tweet-ul suna astfel: "Isus te iubeste pe tine si pe partenerul tau si vrea sa stiti cat de mult ii pasa! asta e ca si cand un tata nu-si iubeste baietelul pentru ca e gay si asta este GRESIT si foarte trist! cum am zis toti avem dreptul la fericire".

Cyrus a facut aceste comentarii dupa furorile facute de Miss California - Carrie Prejean care a atacat casatoriile gay. Dar a mentionat revistei Parade ca numarul impresionant de emailuri injurioase pe care le-a primit au fortat-o sa isi stearga contul de pe Twitter.

Cyrus a mai declarat: " Acesta este motivul pentru care am sters contul de pe Twitter, deoarece am zis acolo ca eu cred in casatoriile gay deoarece toti avem dreptul la dragoste s am primit atat de multe emailuri cum ca as fi o persoana rea. S-au iscat prea multe controverse cu privire la ce am zis sau am facut deoarece cred ca nu exista greseli pentru ca Dumnezeu este singurul care ne poate judeca."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Totalul accesarilor

Donatii

Radio ONE

Horoscop