23 martie 2010
Pentru ca am vazut un anunt pe un forum gay, am zis sa vad "cu ce se mananca" aceasta asociatie. Asa ca ii trimit eu un mail in care intreb daca ajuta si tinerii discriminati sexual (gay, lesbi etc.) si daca familia pe care ei o promoveaza este si familia gay. Presedintele imi raspunde la intrebare cu un alt set de intrebari care pareau fie ca ma considera un copil prost ,fie se dadea la mine. Chestii de genul A/S/L (age/sex/location) de pe MIRC.

Ii raspund eu la intrebari, imi vars un pic din trecutul meu nu tocmai placut si ii dau de inteles ca as fi dispus sa ader la organizatia lor. Oi fi eu bucurestean, dar daca vin des in Ploiesti... Oricum, nepoliticos sa mi se raspuna la intrebare cu o alta intrebare. Acum mai primesc un mail, in care imi spune ca ei se ocupa de partea sociala de la ei din judet, pai mentionasem ca vin des in Ploiesti. ... Si ca el incearca sa ofere adapost tinerilor si sa ii integreze in societate. Si apoi ma intreaba daca sa imi trimita corespondenta la ACCEPT si Total Gay. Eu nu ii mai raspund, deci nu mi-am dat acceptul expres de a-mi fi vizionata corespondenta de terti.



Acum vine partea frumoasa, primesc mail de la ACCEPT. Cu frumoasele vorbe de rigoare de la o asociatie care se respecta si care are o echipa de relatii publice.Oricum, raspunsul a fost prompt, comparativ cu acum 10 ani cand am avut nevoie de sprijin si am asteptat aproape o luna un semn din partea lor.Lucrurile se mai schimba pe alocuri.

Concluzia mea: AVT este doar pentru tineri hetero, pentru ca tinerii gay dati afara de parinti homofobi, nu merita sa fie ajutati de AVT. Mai mult, pentru ca sunt bucurestean ( sau homo, mai degraba a doua varianta) nu pot sa dau o mana de ajutor.

Pentru ca dl. Porumbaru a incalcat legea cu privire la confidentialitatea corespondentei, o voi face si eu. Acum consider ca suntem chit, doar pe jumatate pentru ca eu nu i-am postat adresa de email la mine pe blog.

Eu: 
Ma numesc Vlad si am doua intrebari pentru dumneavoastra:
1 Scopul organizatiei pe care o prezidati este si cel de ajutorarea tinerilor discriminati pe considerente sexuale? Daca da, in ce fel?
2 Prin "promovarea familiei" va referiti si la familiile homosexuale? Si care ar fi programul pe 2010? Sunt interesat sa ader la organizatie.
Va multumesc pentru timpul acordat si astept cu interes raspunsul dumneavoatra.

Vasile Porumbaru:
Ok Vlad, de unde esti?Cati ani ai?
Si ma intrebi aceste lucruri deoarece poate esti gay si esti discriminat nu?
O sa iti raspund apoi ok?
EU:
Salut,
Pai sunt din Bucuresti, dar vin destul de des la Ploiesti. Am 25 de ani.
Da, sunt gay si sunt discriminat mereu in tara asta. M-am gandit ca voi vreti sa mai schimbati ceva din atitudini si sa ajutati tinerii pe care ii dau parintii afara de acasa cand afla de orientarea lor. Intr-un fel sunt unul din acei tineri, numai ca eu am reusit sa ma descurc singur. Dar stiu destui copii care au patit-o, ca la 15-18 ani sunt copii inca, si s-au descurcat foarte greu. Si sa stii ca nu e politicos sa raspunzi la o intrebare cu o intrebare, ti-as fi raspuns oricum.
Stima,
Vlad 

Vasile Porumbaru: 
Noi ne ocupam de partea sociala mai mult in judetul nostru de tineri care au nevoie de adapost si de tot procesul de integrare in sociaetate.
Avem cunostinte la asociatiile care apara drepturile persoanelor LGBT si o sa directionez aceste e-mailuiri la Asociatia
Accept si Total Gay, ok?
Sper ca am raspuns destul de clar sau daca ai nelamuriri scrie-mi.



Acum astept sa primesc mail si de la Total Gay. Si Total Gay este doar un program finantat de Mecanismul Financiar European al Norvegiei, Lichtenstein si Islandei, si Fondul Global de lupta impotriva SIDA, tuberculoza si malaria prin fundatia Romanian Angel Appeal. Deci omu'  mi-a trimis adresa personala de email catre un proiect european bazat in special online. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Totalul accesarilor

Donatii

Radio ONE

Horoscop